Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

«Αν μ΄αγαπάς» νέο τραγούδι από την Πόπη Μαλλιωτάκη

  
Η Πόπη Μαλλιωτάκη, από την Ιεράπετρα Κρήτης, σπούδασε νοσηλευτική. Είναι μια τραγουδίστρια που ξέρει να αναστατώνει το κοινό, μετράει πάνω από είκοσι χρόνια στον χώρο του τραγουδιού, έχει κυκλοφορήσει πάνω από 4 δισκογραφικές δουλειές, όμως ευρύτερα γνωστή έγινε από το τραγούδι «η Ποπάρα» που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2007. Μια γνήσια λαϊκή φωνή, που τραγουδάει και παραδοσιακά τραγούδια. Μητέρα δύο παιδιών, έκανε δύο γάμους, τον τελευταίο με τον
επιχειρηματία Μπάμπη Λαζαρίδη, από τον οποίο έχει και ένα γιό τον Βασίλη που έπαιξε και στο βιντεοκλίπ του νέου της τραγουδιού «Αν μ’αγαπάς».    Είναι ένας άνθρωπος δοτικός, καλόκαρδος, γεμάτη θετική ενέργεια, από τα καλά παιδιά του ελληνικού τραγουδιού.
Στην συνέντευξη που μας παραχώρησε μίλησε εφ’όλης  της ύλης για το νέο της τραγούδι, τις εμφανίσεις της και την προσωπική της ζωή.
Μ.Κ.: Ακούσαμε το νέο σου τραγούδι το «αν μ’αγαπάς», πότε κυκλοφόρησε;
Π.Μ.: Το νέο μου τραγούδι κυκλοφόρησε πριν 2 μήνες περίπου. Είναι ένα χορευτικό κομμάτι σε μουσική του Βαγγέλη Πανάτου και στίχους της Έλενας Μανιάτη.

Μ.Κ.: Ήδη συγκεντρώνει πολλές χιλιάδες προβολές, σχεδόν 1000 καθημερινά, πως αισθάνεσαι γι’αυτό;
Π.Μ.: Είμαι πολύ χαρούμενη που ο κόσμος «αγκάλιασε» το «Αν μ’ αγαπάς» και ευχαριστώ πολύ όλο τον κόσμο για την αγάπη και την στήριξη του.

Μ.Κ.: Πόσο καιρό είχες να βγάλεις νέα δισκογραφική δουλειά και γιατί;
Π.Μ.: Ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά έχω να κυκλοφορήσω από τα τέλη του 2007. Ωστόσο όμως, έχω κυκλοφορήσει αρκετά single στο διάστημα όλων αυτών των χρόνων. Ήταν μία προσωπική μου επιλογή να απέχω για κάποια χρόνια από τον χώρο της δισκογραφίας, όχι όμως από τον χώρο του τραγουδιού, μέχρι την επιστροφή μου το 2012.

Μ.Κ. Είδαμε για πρώτη φορά και τον γιό σου στο βιντεοκλίπ του νέου σου τραγουδιού, πως και επέλεξες να συμμετάσχει; Και πως του φάνηκε αυτή η ενασχόληση; Θέλει να ασχοληθεί με το τραγούδι;
Π.Μ. Είχα συζητήσει με τον γιο μου το ενδεχόμενο να έχει συμμετοχή στο νέο μου video clip. Δεν είχαμε προγραμματίσει κάτι μέχρι την ώρα που γινόντουσαν τα γυρίσματα του νέου μου video clip στην Θεσσαλονίκη. Ο σκηνοθέτης όταν είδε ότι εγώ φοβόμουν να ιππεύσω το άλογο για τις ανάγκες του clip, σκεφτήκαμε να βάλουμε τον Βασίλη να το κάνει (μιας και προϋπήρχε η σκέψη και το είχαμε συζητήσει)! Έτσι ανέβηκε εκείνος στο άλογο και αφού άρεσε και στον σκηνοθέτη και στον Βασίλη η ιδέα, πήρε κι εκείνος μέρος!

Μ.Κ.: Τι συμβουλές θα έδινες σε ένα νέο παιδί που θέλει να ασχοληθεί με το τραγούδι;
Π.Μ.: Κοίταξε, όπως και σε όλα τα επαγγέλματα, έτσι και στο τραγούδι, τα πράγματα είναι δύσκολα. Φυσικά, ο χώρος μας δεν είναι και ο πιο κερδοφόρος μιλώντας από οικονομική άποψη ούτε και ένα σίγουρο επάγγελμα. Ο τραγουδιστής αναγκάζεται να τρέχει από εδώ και από εκεί, χωρίς να έχει συγκεκριμένο τόπο εργασίας, προκειμένου να μπορεί να εργάζεται και να επιβιώνει (αν δεν έχει άλλους πόρους ή άλλη επαγγελματική ενασχόληση) από το επάγγελμα αυτό. Ωστόσο, εγώ είμαι υπέρ της άποψης του να κυνηγάμε τα όνειρα μας και να προσπαθούμε να εκπληρώνουμε τους στόχους μας. Πόσο μάλλον, τα νέα παιδιά που είναι το μέλλον μας.

Μ.Κ.: Εργάζεσαι αυτό το διάστημα σε κάποιο μαγαζί ή κάνεις κάποιες εμφανίσεις;
Π.Μ.: Αυτή την περίοδο, κάνω εμφανίσεις σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μ.Κ.: Είχες επιλέξει και απείχες από το τραγούδι όταν γεννήθηκε ο γιο σου μέχρι και να γίνει τεσσάρων, το μετάνιωσες; Η πιστεύεις ότι έτσι πρέπει να πράττει κάθε μητέρα;
Π.Μ.: Όχι, δεν το έχω μετανιώσει. Ο κάθε άνθρωπος πράττει όπως εκείνος επιθυμεί και θεωρεί ότι είναι καλύτερο για εκείνον. Δεν μπορώ να κρίνω εγώ κάποιον ο οποίος δεν επέλεξε να κάνει το ίδιο με μένα. Εγώ σε εκείνη τη φάση της ζωής μου, έτσι ένιωσα πως έπρεπε να κάνω και επέλεξα να απέχω για ένα διάστημα μέχρι να μεγαλώσει λίγο το παιδί.

Μ.Κ.: Είσαι μια γυναίκα που είσαι ιδιαίτερα συμπαθείς ειδικά στο γυναικείο κοινό, λογώ και των προσωπικών  σου, ταυτίζονται μαζί σου πολλές γυναίκες, τι έχεις να πείς στις γυναίκες που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με αυτό που πέρασες εσύ;
Π.Μ.: Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να σχολιάσω κάτι γι’ αυτό. Πιστεύω πως σε κάθε περίπτωση, ο χειρισμός μίας όχι και τόσο καλής κατάστασης σε οποιοδήποτε επίπεδο (επαγγελματικό, προσωπικό ή οτιδήποτε άλλο), ο τρόπος με τον οποίο θα το χειριστεί ο άλλος εξαρτάται από το πώς ο ίδιος αισθάνεται.
Μ.Κ.: Τις μέρες των γιορτών σου λείπει ακόμη ο Μπάμπης; Ζωντανεύουν οι αναμνήσεις σε εσένα και στον γιό σου;
Π.Μ.: Ο Μπάμπης ήταν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Πάντα μας λείπουν άνθρωποι που αγαπάμε και αποτελούν κομμάτι μας και για κάποιους λόγους δεν μπορούμε να είμαστε κοντά τους.


Μ.Κ.: Ο Βασίλης ο γιό σου, έχει σχέσεις με τον αδερφό του;
Π.Μ.: Ο Βασίλης, για την ώρα, δεν έχει σχέσεις με τον αδερφό του. Πλέον, είναι 17 ετών, έχει μπει για τα καλά στην εφηβεία και αν εκείνος αισθανθεί την επιθυμία να συναντηθεί με τον αδερφό του, θα το κάνει από μόνος του να είσαι σίγουρη.

Μ.Κ.: Σε τι φάση βρίσκεται η ζωή σου;  Σκέφτεσαι να ξανά φτιάξεις την ζωή σου; Η συγκρίνεις τους άντρες που έρχονται στην ζωή σου με τον Μπάμπη, καθώς ξέρω ότι είχε ιδιαίτερη θέση στην καρδιά σου και πάντα μιλάς γιαυτόν με τα καλύτερα.
Π.Μ.: Η ζωή μου βρίσκεται σε μία πολύ δημιουργική φάση. Αυτή τη στιγμή, το να μπω σε μία σχέση δεν αποτελεί προτεραιότητα μου καθώς έχω επικεντρωθεί και δίνω όλο το βάρος στην δουλειά και τα παιδιά μου. Εάν είναι κάτι να έρθει, θα έρθει από μόνο του…

Μ.Κ.: Υπάρχει περίπτωση να σε απολαύσει και το κοινό της Ροδόπης σύντομα;

Π.Μ.: Γιατί όχι; Εάν έχω κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση, με μεγάλη μου χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου