Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

ΝΕΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΚΤΕΛ ΡΟΔΟΠΗΣ


     Ο αυτοκινητιστής Χουσείν Ερτζάν μίλησε για την νέα καινοτομία στα λεωφορεία υπογραμμίζοντας ότι «ο αρχικός μας στόχος είναι να εκσυγχρονίσουμε την εταιρεία μας γιατί το μέλλον της χώρας μας είναι με την ανάδειξη του πρωτογενή τομέα και εμείς σαν εταιρεία θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε τα λεωφορεία μας γιατί θέλουμε να προσφέρουμε στον κόσμο άνεση και πολυτέλεια. Έχουμε τηλεόρασης σε όλα τα καθίσματα και δορυφορική nova. Ο παλιός τρόπος λειτουργίας του ΚΤΕΛ δεν ήταν σε θέση να εξυπηρετήσει το κοινό, δηλαδή οι ιδιοκτήτες εκμεταλλευόταν το μονοπώλιο του ΚΤΕΛ και δεν πρόσφεραν υπηρεσίες στον κόσμο, εγώ όμως πιστεύω πως πρέπει να προσφέρουμε υπηρεσίες στον κόσμο για να προσελκύσουμε πελάτες στην δικιά μας εταιρεία γιατί το μέλλον είναι αβέβαιο για να μπορεί να ανταγωνιστεί ο δικός μας αυτοκινητιστής και τις μεγάλες εταιρείες της Ευρώπης».
    Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα των νέων λεωφορείων ο κ. Ερτζάν επισήμανε ότι «με τις τηλεόρασης στα καθίσματα των λεωφορείων μπορεί ο πελάτης να παρακολουθήσει το αγαπημένο του πρόγραμμα στην τηλεόραση και το ματς που θέλει χωρίς να κινδυνεύει να το χάσει λόγω ταξιδίου. Έκτος όμως από αυτό σαν εταιρεία εφαρμόζουμε και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, σε δέκα – δεκαπέντε μέρες οι πελάτες μας θα μπορούν να κάνουν κράτηση καλώντας από το κινητό τους τηλέφωνο και πληρώνοντας με πιστωτική χωρίς να χρειάζεται να έρθουν στα γραφεία της εταιρείας μας. Προσπαθούμε να εκσυγχρονιστούμε σαν εταιρεία για να είμαστε ανταγωνιστικοί έναντι των άλλων εταιρειών». 
    Ο υπεύθυνος για την εισαγωγής αυτών των συστημάτων Γιάννης Παναγιωτίδης δήλωσε ότι «τα συστήματα αυτά προσφέρουνε ενημέρωση και σε πραγματικό χρόνο έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε δορυφορικά κανάλια, που είναι και για ενημέρωση, αλλά και για ψυχαγωγία. Τα συστήματα αυτά έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πριν υπήρχε μόνο σε άλλες χώρες. Τα πλεονεκτήματα που έχει ο επιβάτης αυτών των λεωφορείων είναι ότι δεν θα βαρεθεί, έχει τη δυνατότητα να παίξει ηλεκτρονικά παιχνίδια, να δει κάποια εκπομπή στην τηλεόραση, τις οποίες μπορεί να επιλέξει καθώς είναι προεγκατεστημένες στο σύστημα και διαρκούνε για πολλές ώρες, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να επιλέξει να δει και τηλεόραση, κάποια αγαπημένη του εκπομπή, χωρίς να τη χάσει την ώρα που θα ταξιδεύει. Σε μελλοντική χρήση ο επιβάτης θα μπορεί να ανοίξει και δικά του αρχεία σε word, να τα αποθηκεύσει και να τα επεξεργαστεί. Όλα αυτά τα συστήματα εμείς τα υποστηρίζουμε και έχουμε τη δυνατότητα να παίξουμε την τοπική διαφήμιση, χωρίς να έχει τη δυνατότητα ο χρήστης. Οι επιβάτες έχουνε τη δυνατότητα να επιλέξουνε 12 κανάλια και δορυφορικά ραδιόφωνα. Αυτή τη στιγμή στην Κομοτηνή υπάρχουν 3 τέτοια λεωφορεία, από τον πρώτο στόλο 5 λεωφορείων. Πιστεύουμε ότι η αρχή έγινε από τη συζήτηση που έγινε από τη διοίκηση του ΚΤΕΛ η οποία μας οδήγησε σε αυτές τις λύσεις, από κάποιους που έκανα παρόμοια ταξίδια στο εξωτερικό μες τέτοιου είδους λεωφορεία και μας είπαν αν μπορεί να γίνει και κάτι παρόμοιο και στην Ελλάδα. Τα συστήματα αυτά κινούν όλες τις προϋποθέσεις της Ε.Ε. σε ότι αφορά την ασφάλεια των επιβατών, στις οδικές μεταφορές. Έχουν όλα τα πιστοποιητικά συμμόρφωσης και έχουνε επίσης και ειδικό αύθραστο γυαλί το οποίο ραγίζει, αλλά δεν θροιματίζεται και αποδεδειγμένο από όλα τα τεστ που έχει περάσει και είναι προς ενημέρωση όλων».
Για το πρακτικό μέρος μίλησε ο συνεταιρός της αρμόδιας εταιρείας Ιωάννης Πετράς «Εγώ ανέλαβα το κατασκευαστικό κομμάτι γιατί είμαι πολιτικός μηχανικός. Σε ότι αφορά τα φωτοβολταϊκά, γεωθερμίες, ηλιοθερμίες, βιολογικούς καθαρισμούς. Όλα αυτά είναι καινοτομίες, δεν είναι πολύ γνωστά ακόμη στον κόσμο και ακόμη τα φοβούνται, αλλά δεν πρέπει. Είναι πράγματα τα οποία θα υπάρξουν πολύ στο μέλλον, με παρακαλούμε όλους να βοηθήσουν και για λόγους οικολογίας και για μακροπρόθεσμο όφελός τους. Θα υπάρχουν κάποιες κατοικίες που θα έχουν επάνω κάποιο φωτοβολταϊκό, κάποια θερμομόνωση, θα έχει λιγότερα κόστη και λιγότερους ρύπους».

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου